Friday, October 14, 2011

Lagi

setiap kali nak tulis blog, mst xtaw nk tulis pew..
maka, jdi la tajuk2 plek sperti post kali nie

mgu nie baru je melalui 2 kuiz.
kuiz yg bru je abez sbntr td, mennjukkan ilmu ku blOm pnOh di dada
mksdnye, soklan susah..
yo yO oo jew menyalahkn soalan
tp mmg ssh pn..de 3 soklan, pas jwb kuiz, pnsyrh tnjukkan jwpn
maka, terdgr satu sOre dr blkg "jwpn aku, 3 3 salah"
dlm ati, "sy pn sme gak" hahahhaha
kami sngt kreatif mncipta rumus baru..wah g2


sOklan 1, mule2 tgk, trus sengih..sbb da penah tgk sOklan tuh..sejibik..
aku pn bce la sOklan smpai abez
bru aku sedO, owh, mmg penah nmpk sOklan nie, tp x penah wat..
maka, dgn penuh cnfdnt nye, aku jwb sOklan tuh..
mse pnsyrah tnjuk jwpn, die gtaw soklan tuh de dlm nota..
aku pn laju2 belek,,aah la, sejebOn mcm dlm nota..
tp sOklan tuh aku k.i.v, sbb x dpt wat..
cet, sOklan yg aku kiv gak yg kua,
soklan2 len, xmO kua plk..sabo3...

pas klaz, alOng kol (mgkn mmpi adik die mlm td)
sbb x penah2 die nak kol klo xde hal,,
pg nie kol aku, sbb sje2..aik, xkn rndu adeq die kowt..plek3..
smpai blk jew, mak plk kOl..
aik, xkn laa berpakat nak kol kot..
skrg tgh tgu pngglan drp abah plak..muahahahah
xde mkne nye abah aku nak kol, bertuah la gamaknye...heeeee :D

bakal menghadapi ujung mggu yg penuh gaya ukm..
apO lagi klo bukan berperang utk menyiapkan satu lamaran,
lamaran si dia...muahahaha
wat lamaran@proposal utk tesis aku sem dpn..
xsntuh pape ag,,lamaran nak kne antar 2 mgu ag..
aduii...ngadap jurnal lagi laa jwbnye..
ley tgl sehelai 2 je rmbut ni bce jurnal...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...