Tuesday, November 29, 2011

Berhenti Berharap

Pengalaman guru terbek dlm khdpn..
As s student, tugas utama adlh bljr..
soal jodoh, ketepikan dahulu.
mmg umo mkin mngkt, tp, bia laa..
slps ini, soal jodoh, aku serahkn pd keluarga.
x mahu trus menunggu, mcm pungguk rindukan bulan,
aku lebih suka mnjwb soklan teman2,
diri ini sudah berpunya atau belum.
jwpn nya, ya!
diri ini kepunyaan ibu dan bapa.
shinggalah saat aku diijab kabulkan.
sblm sampai saat itu, aku tidak akn merasa bangga wlau sedikit pn,
mgatakan aku kpnyaan insan yg belum tntu mnjdi muhrim ku.


pe yg pntg, lengkp kan diri dgn sbaik nye,
dan berdoa dipertemukan insan yg bnar2 mmpu mmbimbing
insyaAllah..
terima kasih teman2 yg sntiasa mmberi nasihat
moga doa kalian utk diri ini dimakbulkan.
smoga smua sahabt2 bertemu jodoh yg soleh dan solehah.
amin...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...