Monday, December 19, 2011

I LOVE U

on da way pulang dr klaz, dgn menaiki kiffah,
dpt msg dr merah
" Faz, try cek utang plajar..da negatif..mybrain da byr duet kte.."
mula2 bce, mmg epy gile..
thanks merah, cuz mmberi satu brite gmbire nie..
tyme tuh x taw npe sebak je rse..
yurn kolej nie mmg buat aku pk pnjg dr msuk sem 1 ag..
nk mnx kt parent xsnggup..
sbb da bnyk sshkan diorg..

da 2thn lbey,aku jrg mnx diorg duet blnje,
alhmdulillah, Allah beri aku biasiswa..
smua blnje, aku kluar duet sndr..mmg xmo sshkan diorg..
tp ble da smbg bljr nie, ngn xdpt mne2 pnjmn (hngga saat ni)..
yurn kolej sdkt sbnyk merisokan aku..
tp, ble mybrain da byrkan,,,
aku syukur sngt2,,xpayah nak menyusahkan mak ayah..
mgkn bg org len, mnde ni xde pape pn..
tp bg aku, mnde ni amat2 besar mkne nye..
utk tidak menyusahkan kedua ibu bapa ku,
adalah mnde yang amat2 aku kesahkan..dan aku nak cpt2 kje, cpt2 dpt gaji, spy turn aku plk beri mereka rasa, duet hasil titik pluh aku..dengan izin Allah..

MAK..ABAH..LOVE U TWO VERY MUCH..♥





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...