Monday, February 20, 2012

Baru :)

Persis kanak2 bru msuk skolah, mcm tu la aku..
sblm mula sem, mcm2 dlm pale hotak, pe yg kne bli, pe yg da abeh,
nsb bek x kne bli beg skola, baju skola, ksut skola..ngeh3

sem ni, berlainan ngn sem lps, kerna, aku dpt blk single mingle..
yeay! bley karok sorg2 klo dtg tyme aku gile, buley guling2 dr utara bilik ke selatan bilik,
boleh lompt2, bley gelak nanges tgk cter korea tnpa cover2..owh bhagia...

shri sblm blk ukm (sbtu), mak bwk aku g tgk ksut,
ktenye,ksut aku tu da nmpk usang sngt,
mklm la, ksut murh jew..bli tyme krisis kwgn mlanda sem lps..
huhuhu tp, oleh krna nk brjimat memandngkn sem bru bkl mnjelma,
ksut yg ade di kdai, ku pndng sblh mata, brjimt lebih pentg (kta hatiku)..

stlh ronda2 d kdai kasut, singgh psr mlm skjp, lps bratur bli kebab,,
tbe2, aku rse sblh kaki ku ringn..aik, len mcm je..
jln 2 3 lngkh,,da rse smcm,,ngupenye2, tapak kasut aku da trcbut..
mgkn kasut tuh merajuk ble die dgr mak soh bli kasut bru..
tyme2 aku nk brjimat, die wt hal kan..pe slh nye tahan ag 6 bulan..
owh kasut...

harapn ku, smoga sgalanya berjalan lancar..
wlaupun aku tahu, stp smestar psti akan dtg cbrn2 bru..
tp, berusaha dan sntiasa berdoa, smoga sgalanya dipermudahkn Allah..

selamat datang semestar baru..
selamat datang teman2 baru..
selamat datang kehidupan baru..
dan
selamat datang tesis!!!! glurp3x

baby ku di atas kamar beradu ku..weeeee :D


diconteng2 oleh,

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...