Sunday, April 1, 2012

End of March-Hangout

Post kali ni, sy akan cube merojakkn bhsa..stlh merantau mncri pluang2 kerjaya, sy amat mnyedari bhw pntgnya berbahasa omputih..maka, sy try nk jdik minah saleh celup..klo de broken sane sini, maap dipinta..gud luck! ahakz! :P

today is a tiring day..really tired..
aku, si gadis merah dan anak dara nurul sepakat utk kuar hri nie (sbris je omputih nye, bris ke2 da ommelayu :P)
bngn pg2, kua awal, smata2 xmO bersesak2 pd weeknd yang sdia mklm akan kesardinan nye di mana2, terutama ketapi mesia (bkn ketapi tanah melayu). mmg x mnyesal bngn awal, cuz xde la sesak sngt..so far, masih de ruang bernapas..

our main goal here, adalah utk mengintai mne2 kerja yg sswai after we grade later. so far, not bad..but jobfair kali ni xbnyk krjya yg sswai n relate ngn kami kecuali banking. tuh je kot yg ase2 sswai ngn ape yg aku amek sem ni..then after jln2, usha2, tgk kiri knn, dpn blkg, drop our resumes here and there, then, our next goal adlh crik bju dinner may..wawawawa queen-of-the-nite to be..aku part usha2 bju ni nombor satu, bkn stakat cuci mata, siap sabun klorox mata ag..lumrah wanita..heeee tp may x jmpe baju yg berknan di hati..and unluckily, some shops closed for renovation..so kami berjln ke dstinasi strusnya, MPH bookstore.

may nk crik novel nya, n nasb bek may singgh sini, so bru aku tringt bocer 5ya yg berkedut2 dlm wallet aku tuh..pk2, drpd expired g2 jew, bek aku bli ppe..mula2 nk bli mjlh dara.com, tp abeh la..aish..laz2, bli bku doa dan amalan pelajar..dan skali ag may kiciwa, kerna novel tuh xde kt mph..cian may..

haaaa...masuk da part bez..part makan! muahahahaha klO part makan2, mmg aku teruja. ag2, dis tyme, kami mkn kn DUBU-DUBU SEOUL. first tyme, tgk kt nOna, die mkn mcm xckup spnggan, wktu tuh ayak liur dak kecur da..tap tap tap..trus psg azam, nak g sne.. tQ bery2 much to nurul n merah sudi tman sy makan.. eberytym aku tgk cter korea, itula azam aku. nak mkn pe yg diorg mkn. nmpk cm bez je kan..apola ase nye..who want to try come n try eat here, please jgn dtg tym lunch hour, sngt2 rmai. urgh! b4 i story mory bnyk2, meh tgk gmbr yg brjya di snap kt budu-budu (nme kdai nurul bg) ni..

we are here

Threeof us

what we eat..ntoh apo nmO dio..dont remmber

terliur x?

tgk! muka epy dpt mkn..heee

for me, korean dishes ok laa..masih bley telan, and akan dtg for 2nd and 3rd tym tok cube other dishes plk..yummy! tp, klo bg mak aku mkn, mst da lme die tmbah serbuk kari babas bg pedas sket, n sdkt grm..sbb agak twr..bse la, mknn korea, mst tawar2 sket kan, tp msih de ase..xdela trok sngt..

kt mid kali ni, mmg jejak kasih snggh, may jmpe kawn mtrk die, junior die, nurul pn jmpe kwn u die, n aku pn jmpe skulmet aku yg da bpe thn x jmpe. radziatul. die ni sekepala ngn aku klo bab2 cter korea. klo jmpe, trus trgedik2 smbl angkt2 tgn, dan mnceritakan tntg bertapa gantengnye hero2 korea..dan kdgkala menjerit2 dan mengilai2 mcm jejaka korea tuh dpn mata kan, sdgkn alusinasi smata2..ya, itulah radziatul. tman stay up aku tgk cter korea wlaupn esok de pper biologi tok spm..wakakakaka skrg bakal mnjdi doktor, "radz, klo aku g sptal ko, ko xyah bg ubat, juz tnjuk gmbr lee min ho je, aku trus jdi bek"! senget bukn? argh! peduli! klo da minat, mknn korea pn snggup i telan..slain radz, aku jmp my bff, si ecah..nmpk nye mkin kurus ye..xmkn erk ecah? tsk3..

then, kami snggh cr4, bli sdkt2 brg, dan plg..n tyme on da way blk, tbe2 jmpe bju yg berknan di hati may! yeay! may dpt bju baru..wahhh....nak tgk bju tuh? mne bley! secret woo..kan may kan? nk tgk, tgu hri dinner nnt deh..ihikz..

tp mmg sngt penat..dgn idung yg mengalunkan irama rntak hiphop..sngt merimaskn,,,blk laju2 dan trus merehatkn bdn dan mnda..ble mlm mnjelma, air plk kering..adoi..malas la nk angkut air, esok jela..huuu..k laa pembca skalian..sy undur diri ye...tata~

nota tngn ( xmo guna nota kaki, buruk naaa gune kaki2 nie)
* baju sbakul slamat tidak dibasuh..owh air
* jmpe kwn mtrik yg xingt aku spe..mgkn sudah bertmbh jelita, maka kurg dikenali..wawwawawa muntah laju2..
wek!

coleteh oleh




2 comments:

  1. amboiii pandai dah berdubu dubu dah dia. kekeke

    ReplyDelete
  2. hahaha mst laa cik intan..
    umo smkn mngkt ni,kne laa sntiasa update dan upgrade dri...:P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...