Friday, August 23, 2013

Kawen + Raya

Hi kawan-kawan,

Last week g knduri aimi dngn highskulmet. Tyme2 ni laa nak gather jmpe kwn2 skola. bile masing2 da kje, tercmpak sne sni, ssh da nak jmpe. tyme ngah single mingle ni laaa nak hangout ngan diorg, klo sume da de kuarga sndri, ag ssh nak jmpe. btol x?

Aimi dan pasangan

Mcm bse, jmpe kawan2 gile, maka gile laaa jdi nye. Thanks laa korg, da lme x gelak smpai sakit prot..

missing: rad, syidah and nadia
Yg dpn belah kanan tuh tgh ngandung 6 bulan. the one and only geng gegeh yg da kawen. x lame ag geng gegeh dpt junior.
*p.s: to becoming born baby, dunt try2 acting like ur mkck2 gegeh2, ketawa mengilai erk..

i'm predict we will get baby boy.. hehehehe nnti kte tgk erk, btol ke x tekaan aku.. *bajet tukang tilik*

ph g knduri aimi, kitorg singgah smkakl. oh mai oh mai, da 6 thn x jejak kaki kt skola, ish, anak murid yg x gune sungguh ya kamu.

esok nye, aku g ziarah cikgu kesygn aku tyme skolah rndh plak ngn primary skulmet. cikgu mafia gelaran diberi. cikgu ni kecik jew, tp mmg gile2. syg gile r kt cikgu ni. ajar kitorg sains. n bnyk giler giler dan giler tlg aku. bbrpa hari sblm upsr smpailah abeh upsr aku tdo umah ckgu. cikgu soh kitorg bljr jgn men2. ohsem gile kan? tp aku x dpt straight A jgk.. alaaa hai, x de rzki..


ag 1 yg best, ckgu zarida laa yg ajar kitorg menari.. muahahhahaa.. kecik2 dlu aku ligat bkn men masuk menari2 bagai. tergedik2 atas stage tuh. aisshh, malu2.. msuk skola menengah, xde makne nak nari2 sbb masuk skola agama. hehehehe cikgu zarida mmg best! bnyk r mnde dia ajo. boria laa, nasyid laa, nyanyi laaa, mcm2 laaa..

aku ske hangout ngan kawan2, lagi2 kawan2 lame. walaupun jarang2, at least still cntact. sbb dengan diorg laa aku membesar... kenal pahit manis dunia. skali skala nak taw jgk perkembangan diorg. jmpe kt fb kan x sme ngn jmpe face to face. :)

smpai sini dlu laaa... tatata...

ex-smkakl + ex-skpt1,
faz

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...